UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

piątek, 8 marca 2013

Agnieszka - odsłona 1.

Wstyd się przyznać, ale nawet nie mam kiedy przysiąść do SAL-u sosnowego tak na poważnie. Dzisiaj po południu mam zamiar go troszkę podgonić jak się da, bo ostatnimi dniami nawet jakbym chciała, to nie było jak, jakoś tak wychodziło, że na krzyżyki nie było już czasu...
Ale coś tam z doskoku dziobałam i mam na razie tyle: 

 Zdjęcie robione smartfonem, więc jakość nie najlepsza, wybaczcie...
Haftuję na Linen Aidzie 14 ct od DMC, muliną Ariadna 1683, trzema nitkami.

1 komentarz:

  1. Ja mam tyle samo, więc nie będę się tu na razie produkować, może po weekendzie, jak się pierwsze drzewko pojawi... Ale spokojnie, las w zimie nie rośnie, a my mamy cały rok przed sobą :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)