UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

wtorek, 26 marca 2013

Raport z postępów 2


Dawno nie pokazywałam, co się dzieje w moim lasku. 



Mam już drugie duże drzewo. Niestety nie mam w ogóle trawy, nie podoba mi się jej wygląd, kiedy wyszywam dwoma nitkami, a jedną z kolei wydają się zbyt cienkie. Na razie wyszywam więc tylko drzewa, może za jakiś czas coś mi się odmieni i podejmę decyzję jak wyszyć trawy.


1 komentarz:

  1. Też najpierw wyszywałam trawy dwiema nitkami, później jedną. W końcu zdecydowałam się na jedną (łodyżki), a końcówki dwiema - jak jest więcej wyszyte tej trawy to wygląda lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)