UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

wtorek, 12 marca 2013

Niedługo zajączek...

Witajcie!
Moje postępy w haftowaniu nie są tak znaczne jak u Was, ponieważ musiałam zająć się innymi rzeczami, przygotowaniem do kiermaszu wilekanocnego, czy Kaziuków w Skansenie w Ochli. Za chwilę, czekają na zrobienie jeszcze zaproszenia na Komunię, a potem mam nadzieję, zajmę się już coraz większym lasem. Tymczasem u mnie mały lasek i zajączek w kolejce, co daje mi malutką radość...
Pozdrawiam wszystkie Salowiczki i błagam nie zostawcie mnie 
w głębokim lesie

1 komentarz:

  1. To i tak o jedno drzewko więcej niż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)