UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

piątek, 1 marca 2013

Ann Margaret - początek

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że będziemy razem wyszywać taki śliczny wzór! Mam nadzieję, że uda mi się go skończyć jeszcze w tym roku;)

Mój wybór kolorów:

 photo salsosnowy00.jpg


Materiał: len Belfast 32 ct, kolor naturalny
Nici: mulina DMC, kolor B5200

Po wybraniu i zakupie materiałów koniecznie musiałam postawić choć kilka krzyżyków:

 photo salsosnowy01-1.jpg

Zaczęłam od środka wzoru - jak na razie jest to tylko kawałek pnia i gałęzie. Przypuszczam, że przy następnej publikacji będzie to bardziej przypominać drzewo;)

3 komentarze:

  1. Pierwsze krzyżyki i tak pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie takie samo połączenie tkaniny i muliny jest u mnie. Bedzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)