UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

wtorek, 19 marca 2013

Agnieszka - kilka słów ;)

Kochane Moje Salowiczki,
Wiem, mało mnie tu ostatnio, zorganizowałam ten SAL, a tak mało go haftuje, dopiero dwie odsłony, jestem na drugiej kartce A4. A dlaczego tak wolno?
A bo wpadłam w fazę szydełkowania i dlatego. Ale obiecuję, jeszcze przyjdzie taki czas, że Was dogonię :P Pozwólcie mi na razie pobawić się szydełkiem, a o SALu pamiętam, bo kilka razy dziennie tu zaglądam :D

2 komentarze:

  1. Agnieszko,nie przejmuj się słabym tempem swojego Salu.Przyjdzie czas i przegonisz nas wszystkie.Ja też nie mam teraz wolnej chwili by się zjąć swoim,ale postaram się szybko to zmienić.Pozdrawiam Atunad1959.

    OdpowiedzUsuń
  2. A baw się baw :) Przecież to nie wyścigi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)