UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

niedziela, 3 marca 2013

Jestem i ja

Widzę, że prace już troszkę zaawansowane. U mnie skromnie. Niestety nie jestem tak doświadczoną hafciarką jak Wy. 
Ponieważ dołączyłam do Salu w ostatni dzień, więc wyszukałam jakąś kanwę z tych które już miałam. Wynalazłam kanwę 14 beżową, marmurkową. Chyba niezbyt widać to na zdjęciu, no i dobrałam do niej nici w kolorze ciemny brąz. No i zaczęłam....

3 komentarze:

  1. Nie ma co się stresować:) jest dużo czasu na pewno zdążysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!
    I nie ma co się śpieszyć, w końcu wyszywamy dla przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za słowa otuchy i wsparcia. Jesteście kochane...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)