UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

sobota, 17 sierpnia 2013

Dni 23-28

Lasek sosnowy ciągle rośnie. Może nie w takim tempie jakim bym sobie życzyła, ale jest już kolejne duże drzewo:
Czasu na stawiania krzyżyków nie mam za wiele tak więc każdy obrazek to podsumowanie każdego dnia, w którym miałam robótkę w ręku. Tym razem są to dni 23-28.i tak na oko 3/4 pracy. 
Gdy zaczynałam bardziej podobało mi się robienie krzaczków, trawek itd. a wielkie korony drzew odstraszały. Teraz jest odwrotnie :)

2 komentarze:

  1. Ja też na początku bałam się tych dużych drzew, a teraz uważam, że najgorsze do haftowania są trawki, następne w kolejności krzaczki a najprzyjemniej haftuje się właśnie korony dużych drzew :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo mam z tymi dużymi koronami:) I z gałęziami:)) Najlepiej mi teraz idą te drzewa z "chmurkami", jakoś szybciej się je robi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)