UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

sobota, 2 lutego 2013

Początek...

Z racji tego, że powstała z nas niezła grupka, postanowiłam utworzyć bloga, gdzie będziemy w jednym miejscu publikowały postępy w haftowaniu lasku. Oczywiście na swoich blogach, także możemy to robić, jeśli będziecie miały ochotę, jednak chciałabym, aby chociaż raz na dwa tygodnie ukazał się tu wpis z pokazaniem postępów, na jakim etapie haftowania jesteście.
Jedna zasada zmienia się: Z racji tego, że mamy wspólny blog, to nie musicie co piątek publikować notki, ale wtedy kiedy będziecie chciały w dowolny dzień tygodnia, gdyż nie każdym piątek pasował. Zaczynamy 1. marca, nic się nie zmienia, tylko, że postępy publikujemy w dowolony dzień tygodnia, nie jak to było poprzednio w piątek.
Zasady SALu dostępne są tutaj "PRACOWNIA AGNIESZKI"
Zapraszam serdecznie. Oby do 1. marca! ;-)

14 komentarzy:

  1. I wszystko jasne... do zobaczenia 1go ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Dziesiątki lasów zebrane w jednym miejscu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w trym gaszczu lasow przynajmniej mamy mala polanke,gdzie wszystkie bedziemy sie spotykac...zycze wspanialej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy pomysl :) Do zobaczenia 1 marca :) ciumki

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że Wam się spodobało, tylko co powie reszta Uczestników? zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Cieszę się, że jest nas taka spora i miła kompania, będzie się raźniej haftowało! No i wspólny blog jest znakomitą sprawą. Ja już czekam w blokach startowych, mulinki mam, tkaninka zamówiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świętny pomysł. To będą takie nasze pikniki w lesie sosnowym :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Agnieszko za zaproszenie i piękny wzorek Bardzo mi się podoba pomysł ze wspólnym blogiem.Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. superowe miejsce.... polanka wśród sosenek......

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo wygodny pomysł, nie każdy ma w piatek tyle czasu by co umiescic a raz na dwa tygodnie to powinno się tyle znaleźć....haha tylko czy ja tutaj znowu trwafię - bo mam tyle spraw ze lepiej nie gadac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje Agnieszko za zaproszenie i udostepnienie wzoru. Ciesze sie bardzo na to nasze wspolne wyszywanie. Kanwa i mulina juz czekaja. Pozdrawiam wszystkie sosnowe salowniczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. O świetnie, bo trochę mnie ten piątek martwił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł ze wspólnym blogiem bardzo trafny i już w pogotowiu czekamy na rozpoczęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, Dziewczyny :-) wiele z nicków kojarze z naszych ostatnich zabaw RRowych, ale jest tez duzo nowych, zatem przedstawię się: mam na imię Agata, mam 27 lat, mieszkam obecnie na Śląsku, ale w tym roku czeka mnie przeprowadzka do Warszawy (może tu nawiażę jakies nowe znajomości na 'nową drogę życia' w stolicy?) i jest to mój pierwszy SAL :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)