UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

czwartek, 21 lutego 2013

Do niektórych z WAs, może tu zaglądniecie? ;-)

Moje Drogie (to do niektórych z Was;)
Wysłałam wszystkim zaproszenia do współtworzenia bloga :SAL SOSNOWY, ale niektóre z WAs nie wiem czemu jeszcze nie zaakceptowały zaproszenia. Nie wiem dlaczego, a zaproszenia co niektóre były wysłane... 2. LUTEGO! Czy Wy nie sprawdzacie swoich skrzynek pocztowych e-mail? :P Proszę, będzie mi miło, jeśli WSzystkie z Nas będą w jednym miejscu:) I postępy można - przypominam - publikować codziennie, nie jak to było dotychczas w piątek! :)
Zapraszam, nie bójcie się. Blog sosnowy nie gryzie :P

5 komentarzy:

  1. Ja potwierdziłam, ale tu na bocznym pasku mnie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się tak skupiłam na kompletowaniu materiału i nici, że zupełnie zapomniałam o zaproszeniu:)
    Już jestem i cieszę się, że mogę współuczestniczyć w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)