UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

niedziela, 2 listopada 2014

Prośba :)

Dziewczynki kochane Może jeszcze ktoś zagląda tutaj :) Ja po prośbie ....... ten sal-owy lasek udało mi się ukończyć i...... chciałabym jeszcze..... Czy któraś z Was ma wyraźny schemat innego lasku??????? Miałam, miałam ale poleciało w kosmos razem z awarią komputera :( Jakby ktoś coś to ładnie się uśmiecham justakobiela@gmail.com Pozdrawiam jesiennie

6 komentarzy:

  1. Mogę prosić o schemat salu ?? Bardzo proszę... Mój @ emi__123@o2.pl. z góry bardzo dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie odnalezc w skrzynkowych przepasciach ;-) mam nadzieje, ze nasza Droga Organizatorka nie bedzie miala nic naprzeciw ;-)

      Usuń
  2. hmmm nikt już tu nie zagląda?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, chodzi Ci o ten glowny SAL sosnowy ? podesle, jak znajde w skrzynce, tylko mam nadzieje, ze nasza Organizatorka nie bedzie miala nic naprzeciw ;-)

      Usuń
    2. :)
      Lasek Salowy mam wyhaftowany, szukam innych (są ponoć jeszcze 2)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcie, mam nadzieję, że ktoś wspomoże ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)