UWAGA:

Proszę pilnować etykietowania swoich postów.
Swojemu postowi nadaj etykietę w postaci swojego nicka internetowego, lub imienia. Pamiętajcie o tym, aby nie powstał chaos na blogu. :)

niedziela, 29 grudnia 2013

kilka słów od Adminki:)

Witam serdecznie Wszystkie SALoweiczki:)
Widzę piękne ukonczone lasy, lecz wiele z Was jeszcze nie skończyło SALu, w tym i ja (względy osobiste), tak więc moje Drogi, z racji tego, że mam dobre serce :P hihi, przedłużam zakończenie SALu do końca czerwca 2014, tak aby wszystkie z nas miały szansę wziąć udział w losowaniu nagrody niespodzianki, którą wylosuję spośród Wszystkich Uczestniczek SALa, które ukończyły lasek.Terminu już nie będę przedużała drugi raz, robię to tylko i wyłącznie z tego względu, że bardzo wiele osób jeszcze nie ma ukończonego hafciku... To jest OSTATECZNY termin i ja też będę starała się wywiązać z tego terminu. To ma być co prawda zabawa, a nie wyścig, ale postarajmy się do czerwca skończyć.
A Wszystkim, które ukończyły haft SERDECZNIE GRATULUJĘ!

p.s. i proszę etykietujcie swoje posty. to nie jest trudne! ;-))

1 komentarz:

  1. Jesteś Wielka!!!! Dopiero teraz doczytałam się o przedłużeniu terminu. Przy moich dwóch drzewkach, które zostały mi do wyszycia wydaję się ten termin wystarczający, choć nigdy nic nie wiadomo.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)